Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2026

MY Fashion Style

ΤΟ ΣΤΥΛ ΜΟ(Υ)


Υπάρχει ένα πολύ ωραίο τραγούδι που λεγεταί Barbie απο τον Styl Mo (οπως γράφω και στον τίτλο) και πιστεύω οτι είναι μια ενδιαφέρουσα μουσική εισαγωγή για τον κόσμο της μόδας μου.
Link για το κομμάτι: https://open.spotify.com/track/2LewRj2FuNRDn6LeqnZqYW?si=41cb11d8032b4f61 και λέει 
''Είναι μελαχρινή μα τη φωνάζω Μπάρμπι, ξυπνάει και θέλει αγκαλιές στο κρεβάτι. Όσο ετοιμάζει τα ρούχα για την επόμενή της μέρα ερμηνεύει κείμενα του Σωκράτη. Δε ξενυχτάει ούτε καίγεται στα πάρτυ, γουστάρει θέατρο και βόλτες με τ΄ αμάξι.....Είναι γεννημένη απο παραδεισσένιο λύθο.....εκπληκτικό μυαλό μα.....θυμίζει τη πιο όμορφη θάλασσα, αν μασκαρευτεί η τύχη μας γελάει''

Θα πεί κάποιος οτι η μόδα είναι μία μάσκα που φοράμε για να κρύψουμε την ασχήμια που έχουμε, ή πιο σωστ, νιώθουμε απο κάτω. Προσωπικά πιστεύω οτι το να φοράει κάποιος μάσκα δεν σημαίνει οτι θέλει να κρύψει πάντα κάτι, αλλά αντιθέτως να το προβάλλει προς τα έξω. Ένας καθημερινός άνθρωπος αποτελλείται απο μια σύνθεση πολλών πληροφοριών μαζί και άν τυχαίνει να εκφράζεται και εξωτερικά, μέσο του στύλ/μόδας, θα πρέπει να μπορεί να αποτυπώσει τα συναισθήματα του στα ρούχα, τα οποία είναι άψυχα αντικείμενα και εσύ τους δίνεις ζωή (μέσο της κίνησης,φωτισμού,κλπ), Ωστόσο πολυ λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν καλά τον εαυτό τους και ακόμη πιο λίγοι έχουν ψαχτεί με την μόδα για να μπορέσουν να δημιουργήσουν ενα αυθεντικό αποτέλεσμα. Μέχρι τότε πιστεύω δεν είναι καθόλου κακό να δανείζεσαι στυλ τα οποία εκπροσωπούν αν όχι πολλά, έστω και ένα στοιχείο του χαρακτήρα σου και των συναισθημάτων σου.

Μετά απο ένα ταξίδι στο στύλ στην εφηβική μου ηλικία, τώρα βρίσκομαι στα 20s μου και βρίσκω πολλές φορές να ξετρελένομαι με τα outfits που φτιάχνω για εμένα. Για αυτο έψαξα να βρώ το όνομα απο το στυλ που φοράω, αλλά δε βρήκα καποιο συγκεκριμένο (πλέον υπάρχουν και τα aesthetics που κάνουν ακόμα πιο περίπλοκη την αναζήτησή μου). Βρήκα πάρα πολλά όμως που περιέχουν κάποια κομμάτια απο το στύλ μου, οπου αυτά θα δείτε και πιο κάτω σε εικόνες.

Tips για ντύσημο of This Girl

Btw πολλοί φίλοι/γνωστοί μου λένε φράσεις τύπου ''μόνο εσύ θα μπορούσες να το φορέσεις αυτό και να φαίνεται ωραίο'' ή ''αυτό θα το έβλεπα μόνο πάνω σε εσένα'' και πραγματικά δε καταλάβαινα τί έκανα σωστά (ή λάθος χαχα). Ωστόσο αν σας αρέσει τόσο πολύ ίσως μπορέσω να σκεφτώ κάποια στάνταρ πράγματα που κάνω με τα ρούχα μου για να έχουν αυτό το στυλ, τα χρώματα που επιλέγω, τα αξεσουάρ, κά

Παλέτα:

(σκέψου παστέλ)

  λιλά, απαλό ρόζ, κίτρινο,

 πράσινο, γαλάζιοπορτοκαλί

και τα υπόλοιπα

  φούξ, μπλέ σκούρο, άσπρο,

 μαύρο, σκούρο μώβ και καφέ


1. Αν το κροπ τοπ φτάνει την μέση κόντινε το κι άλλο. Χαχαχαχα το ξέρω οτι ακούγεται τσουλέ αλλα trust me κάνει διαφορά. Και πως να το κοντινουμε? Υπάρχει ένα χάκ οπου βάζεις το κάτω μέρος της μπλούζας σου κάτω απο το σουτιέν και ταρααααν έτοιμο

2. Πάντα, εκτός απο φόρμες όμως, ζώνη. Συνήθως ζώνη με μεταλλικά στοιχεία

3. Ένα αξεσουάρ όπως καπέλο συνήθως ή γάντια αν θές να μην είναι ultra cozy το outfit

4. Αθλητικά παπούτσια, αν και γαμάνε τα τακούνια αλλά δυστυχώς δε μπορώ να φοράω πλέον

5. Άν το παντελόνι είναι φαρδύ και strechy στη μέση ή low rise τότε φοράω ένα έγχρωμο κολάν ή κολλητό παντελόνι απο μέσα

6. Υπερυσχίουν τα φαρδιά παντελόνια και τα slim crop tops

7. Συνδιάζω συνήθως τα εξής χρώματα: 

  • ροζ με μαύρο, άσπρο, καφέ, πράσινο, μώβ
  • μώβ με μάυρο, άσπρο, μπλε
  • πράσινο με άσπρο, κίτρινο 
  • πορτοκαλί με μάυρο, άσπρο
  • μπλέ με άσπρο, μαύρο, πράσινο(πιό σπάνια)

8.Φοράω μονοχρωματικά outfits, καινα μην είναι πχ το ίδιο ρόζ δε με πειράζει

9.Τα πάτερνς και σχήματα που μου αρέσουν είναι : πολύ animal print -> Λεοπάρ, Ζεβρέ, κροκοδιλε και σχήματα : καρδιές, αστέρια, γράμματα σε hiphop/graffiti font, πεταλούδες, λουλούδια

10. Πολύ τζίν 

11. Μου αρέσουν τα εξής textures: Δερμάτινο, fluffy/fur, βαμβακερό και αυτο το ελαστικό βαμβακερό που είναι πολυ smooth και λιγο γυαλιστερο

Τι αποφεύγω να φορέσω: Χρώματα οπως γκρι, μπεζ, μπορντό, κόκκινο. Πατερνς όπως : ριγέ, dots, εμπριμέ, καρό. Textures όπως: Μάλλινο, λινό, σατέν


Το chatGPT μου λέει με βάση τον inspo πινακά μου στο pinterest οτι έχω επιρροή απο:


Casual streetwear: jeans, hoodie, T-shirt, sneakers


 Sporty casual: αθλητικά στοιχεία, sneakers, φούτερ, trackpants






Street casual with attitude: graphic tees, oversized jackets, cool sneakers.





Baddie outfits: περισσότερη έμφαση στο attitude, fitted pieces, statement pieces.







Hip hop / Urban inspired: outfits με urban vibes, tracksuits, bold prints.




Soft Girl aesthetic 
pastel χρώματα, ρομαντικά tops, δαντέλα, αέρινα υφάσματα. vibes «girly», sweet & delicate.













Y2K 









Alternative / Punk / Grunge 

        


















Harajuku




Barbie core 

 
                    





Old Vegas aesthetic 






Coquette rave 






Cute school





Party / club outfits



Kαι τέλος αν βάλουμε ΟΛΑ αυτά μαζί τι μας βγάζει ?

MY FASHION STYLE


Με εικόνες απο το ίντερνετ:





















Αctual Me:






















 

The End




















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

MY Fashion Style

ΤΟ ΣΤΥΛ ΜΟ(Υ) Υπάρχει ένα πολύ ωραίο τραγούδι που λεγεταί Barbie απο τον Styl Mo (οπως γράφω και στον τίτλο) και πιστεύω οτι είναι μια ενδ...